احصای زمین ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر یزد

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: برای ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهر یزد احصای زمین انجام شده است.

خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲۶ هزارو ۳۴۳ متقاضی درسراسر استان یزد ثبت نام و ۶۱ هزار و ۶۳۰ متقاضی حائز شرایط اولیه و ۴۶ هزار و ۷۴۷ نفر تایید نهایی شده اند.

او به کسانی که اوایل سال ۱۴۰۱ و فصل اول و دوم سال ۱۴۰۱ تایید نهایی شده اند اشاره کرد و افزود: در در همه شهرستان‌های استان طرح نهضت ملی مسکن آنان تعیین تکلیف شده و طرح‌های آماده سازی و معماری انجام شده و عملیات اجرایی آماده سازی آن‌ها نیز شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در شهر یزد در دو فصل اول ۱۴۰۱ تایید نهایی صورت گرفته و استان یزد، تنها استانی است که هنوز سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در آن باز است و در شهر یزد به تعداد متقاضیان که ۳۰ هزار نفر هستندکار احصای زمین انجام شده و بعد مراحل طراحی در حال انجام است که همین امر، کاری زمانبر است.

خواجه رضایی ادامه داد: البته در شهر یزد، هفت هزار نفر متقاضی که به مرور سایت‌های اجرای طرح آنان آماده سازی شده برای مراحل انتخاب طرح آن‌ها اطلاع رسانی شده است و امسال همچنان کار ادامه دارد.

او ادامه داد: عملیات اجرایی شهرستان‌ها انجام شده و در شهر یزد امسال اطلاع رسانی دیگر متقاضیان انجام می‌شود.

گفتنی است: برخی از متقاضیان مسکن ملی چند ماهی است از تایید نهایی درخواست آن‌ها در سامانه مسکن ملی می‌گذرد، اما هنوز پیامکی از سوی راه و شهرسازی مبنی بر انتخاب طرح و تکمیل پرونده ارسال نشده و همچنان در در انتظار و بلاتکلیفی به سرمی برند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار